Мени
- Вести
- Запослени
- Документи и јавне набавке
- Инклузивно образовање
- Дежурства наставника
- Распоред школског звона
- Успешни ученици
- Организација рада
- Такмичења 2017/2018.
- Екскурзије, рекреативна настава
- Монографија
- Летопис
- Ђачки парламент
- Стручно усавршавање
- Чланови Савета родитеља школске 2017/2018.
- Чланови Школског одбора
- Календар
- Медији о нашој школи
Анкета
Предмети
Мала матура 2016
Конкурс
Календар
Вршњачки тим
Претрага
Банери
Администрација
Едукативна радионица у нашој школи
Датум: 24. Oktobar 2015 22:54 Категорија: Новости
У оквиру плана едукације наставника у ОШ "Душан Радовић" у Пироту, Зоран Марковић, професор српског језика и књижевности, организовао је Едукативну радионицу "МОГУЋНОСТИ ЗА КРЕИРАЊЕ И ВОЂЕЊЕ УЧЕНИЧКОГ ПОРТФОЛИЈА".
Основна идеја је да наставници у разредној и предметној настави самостално и без трошкова уређују и воде ученички портфолио. За основу су узети програми из мајкрософтовог офис пакета: EXCEL и ONENOTE.
Као примери приказани су самостални пројекти Зорана Марковића који показују:
- како креирати одговарајуће листове,
- који су основни садржаји листа,
- која су неопходна подешавања и
- који су минимални услови за нормалан рад.
Присутни су упознати са искуствима Зорана Марковића која показују да су пројекти добро прихваћени од стране ученика 7. разреда ОШ "Душан Радовић" и њихових родитеља.
Првенствено због могућности да у сваком тренутку имају увид у оцене и напредовање из предмета, оствареност постигнућа и сугестије наставника на које делове градива треба посебно обратити пажњу како би успех био побољшан. Јер, ученици добијају линк преко своје мејл-адресе који отвара одговарајућу табелу са свим описаним детаљима. Треба напоменути да овај својеврстан "дневник" ученици могу само да читају, али не и да мењају.
Истовремено, другим линком, ученицима је отворена бележница (OneNote) са посебним листовима на којима самостално уписују своје утиске са часова, процењују своје напредовање, објављују своје писмене радове (тестове, вежбе и писмене задатке), коментаришу своја постигнућа и указују на нејасноће које су остале неразјашњене. Овакве повратне информације помажу у бољој организацији часа и теме која се обрађује.
Едукативна радионица "МОГУЋНОСТИ ЗА КРЕИРАЊЕ И ВОЂЕЊЕ УЧЕНИЧКОГ ПОРТФОЛИЈА" наишла је на добар пријем међу наставницима.
Слике